måndag 9 mars 2015

Helgen.

på fredagar är jag pappaledig, men nu är jag på 12 steget på fredagförmiddagen,.
Och i fredags så var det många sjuka i gruppen så det var bara 4 pers som tillslut bara blev 2 :/
Men mycket fina intryck och överraskande tankar får man...
Vi gick igenom hur ett beroende fungerar och vad det gör med ens personlighet, och det är riktigt intressant!
Jag skulle vilja jobba med att hjälpa folk med såna här problem, men då lär jag börja plugga och frågan är ju om jag orkar.
Jag får väldigt bra stöd på 12 steget, både av dom som arbetar där och gruppen.

Och efter 12 steget så var det dags för babysim med dottern, och det ger ju alltid positiv energi!
Att vara med familjen ger väldigt mycket energi...

Sen har ju brodern varit och sovit över hela helgen, man kan säga att han både ger och tar energi 😜

Ja det var allt för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar