tisdag 10 mars 2015

GA möte ikväll igen.

Ikväll så är det dags att dela med sig igen.
Jag har ju ganska mycket att dela nu efter veckan som gått.

Jag undrar ofta hur många spelmissbrukare det finns som inte insett det ännu.
Det måste finnas extremt många...
Spelbolagen skulle aldrig göra så mycket reklam med gratisgåvor om man spelar hos dom om det inte fanns mängder av pengar att hämta. Och vilket bättre sätt att tjäna pengar på än dom som blir/är beroende.

Och efter att jag varit på GA möte så tror jag det finns väldigt många där ute.
Därför att alla som är på dessa möten är helt vanliga människor som man aldrig skulle kunna gissa sig till att dom har ett spelproblem.
Jag tror det är väldigt många spelberoende i Sverige idag, jag tror också att ca 75% av dessa inte har insett eller kommit ut med sitt beroende. Och det är tragiskt!

Jag hoppas att jag kan få någon att inse sitt problem och söka hjälp.
Jag kan lova att det blir det bästa beslutet ni någonsin gjort!
Tveka inte att höra av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar