onsdag 17 juni 2015

Snart semester!

På fredag börjar min efterlängtade semester.
Och det ska bli skönt så in åt...
Det känns som att det kan behövas nu.
Att få ladda upp batterierna lite efter allt som har hänt den senaste tiden.
Och framförallt så ska det bli skönt med en spelfri semester!

Idag är det 12 stegsprogrammet på agendan.
2a gången på steg 4.
Jag känner mig klar med namnen på harmlistan och tänker nog gå vidare idag.
Och igår var jag på GA. Riktigt härligt!
Jag älskar att vara där!
Härliga människor och bra stämning.
Det känns som att jag blivit en i grundgruppen nu.

Och senare så ska jag hämta upp ett skåp som sambon vill ha.
Och säkert så får jag måla det sen... :p
Men det gör jag så gärna för min älskade sambo.
Vad vore mitt liv utan henne och dottern.
Det är dom som ger mig kraft att stå rakryggad och kriga mot mitt beroende.
Det är dom som ger mig kärlek och tröst.
Och trots allt hemskt jag gjort så står min sambo vid min sida...
Vilken kvinna!

Tack för mig!
På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar