onsdag 8 april 2015

Im back!

hallå hallå!
Nu är jag äntligen tillbaka med nya inlägg.
Det har varit ganska mycket på sistone så jag har glömt bort att skriva i denna kära blogg.

Verkligheten har börjat komma ikapp mig på många plan just nu...
Kronofogden har börjat att skicka brev och den lilla bubbla vi levde i har spruckit.
På hemmaplan så känner jag mig lite frustrerad. Vi hade det extremt bra och var väldigt kärleksfulla mot varandra på alla sätt och vis, men när den bubblan sprack så försvann också mycket av min energi.
Jag kan inte hjälpa det, men jag går och känner mig frustrerad över saker som jag inte riktigt kan prata om utan att det blir bråk eller irritation.
Ibland så känns det som att världen är lite emot mig.
Men jag ska inte dra på mig någon offerkofta och börja tycka synd om mig själv...
Något jag däremot är väldigt glad för är att jag fortfarande inte tänker på spel!
Det känns som att jag har lämnat det partiet bakom mig.

Jag hoppas verkligen att lite saker börjar gå min väg nu så jag får tillbaka lite energi och kraft.

Hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar