måndag 23 februari 2015

GA (Gamblers anonymous)

Idag ringde jag till GA (Gamblers anonymous) och frågade lite om gruppsamtal osv.
Det visade sig att i min stad så kör dom samtal 19:00 på tisdagar, så imorgon börjar det!

Det är mycket konstiga känslor i kroppen just nu. Jag känner mig fruktansvärt ledsen för att jag satt mig själv och min familj i den här sitsen, men samtidigt känner jag mig oerhört lättad och glad att jag har tagit det här steget.
Det kommer att bli en lång och tuff process, det är jag säker på.
Men ljuset i slutet på tunneln finns där.
Tunneln är lång, men jag ska klara det.

Jag önskar att jag lyckas motivera någon att gå med i min kamp mot spelberoendet och allvaret i det.

Mejla era frågor och tankar. Även anhöriga som har frågor och tankar.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar