torsdag 26 februari 2015

Pirrigt igen!

Imorgon så ska jag gå på mitt första möte på 12 stegs programmet.
Dom första 2 veckorna kallas Steg 1, och är ett motivations steg.

Motiverad till tusen är jag redan, men jag ska gå och jag ska göra det som krävs!

Man behöver hjälp att bli av med ett spelberoende. Det är så lätt att säga att man kan göra det själv, men om något skiter sig, så är det så lätt att hoppa tillbaka till det gamla spåret igen.
Om man går och får hjälp så har du alltid någon att vända dig till.

Det gäller att våga, våga stå för att du är beroende, våga erkänna för dig själv att du har problem.

I den här bloggen behöver man inte skämmas, jag dömer ingen. Jag har själv gjort fruktansvärda saker både mot min familj och mig själv.

Tala ut så släpper stora delar av din smärta!

Hör av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar