lördag 28 februari 2015

Jag ber om ursäkt.

Sorry, men jag hann inte skriva något mer inlägg igår.
Vi har kalas här hemma idag så kvällen igår bestod av tårtbakning och städning.

Men tillbaka till 12 steget igår, så var det såklart jobbigt att ta sig dit, och on top of that så var min handledare sjuk, och att gå in till en helt okänd grupp och prata om sina känslor är ju jobbigt...
Men jag tog mig i kragen och gick dit, pratade och skapade nya kontakter.

Det visade sig att det var en stor blandning beroende i gruppen, det fanns alkoholister, narkomaner, sexmissbrukare och spelberoende.

Och jag lär säga att det är så skönt att vara i dessa grupper när man väl tar sig dit, ingen som dömer dig utan bara lyssnar och ger råd.
Jag skulle kunna flytta in och bo där! Så skönt tycker jag det är...
Alla som har problem borde i alla fall prova att gå dit en gång.

Nu är det kalasdags så hej på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar